SEMINAR JELAJAH MALAYSIA 2010

KHILAFAH ATAS MANHAJ KENABIAN – JANJI ALLAH DAN RASULNYA

"Di tengah-tengah kalian terdapat zaman kenabian, atas izin Allah ia tetap ada. Lalu Dia akan mengangkatnya jika Dia berkehendak mengangkatnya. Kemudian akan ada Khilafah yang mengikuti manhaj kenabian. Ia ada dan atas izin Allah ia akan tetap ada. Lalu Dia akan mengangkatnya jika Dia berkehendak mengangkatnya. Kemudian akan ada kekuasaan (kerajaan) yang zalim; ia juga ada dan atas izin Allah ia akan tetap ada. Lalu Dia akan mengangkatnya jika Dia berkehendak mengangkatnya. Kemudian akan ada kekuasaan (kerajaan) diktator yang menyengsarakan; ia juga ada dan atas izin Alah akan tetap ada. Selanjutnya akan ada kembali Khilafah yang mengikuti manhaj kenabian." Beliau kemudiannya diam. [HR Ahmad dan al-Bazar]

SIAPA JEBBAT

My photo
Siapa ana??? Ana bukanlah hero filem cinta, bukan juga hero filem hollywood mahupun bollywood. Ana hanyalah seorang hamba Allah... Ana adalah umat Muhammad S.A.W... Bagaimana pula dengan anta...??? Masih kabur??? Mari bersama-sama dengan ana menuju ke sebuah negara yang bergelar Daulah Khilafah. InsyaAllah... Pandangan/kritikan/nasihat dialukan. Pastikan subject email anta mengikut tajuk yang hendak di kemukakan dan Email ke : jebbat@gmail.com

MALAYSIA ISTIHAR JIHAD KE ATAS ISRAEL LATNATULLAH

Selasa. 13 Jan 2009, Putrajaya.

Dengan nada tegas hari ini, Perdana Menteri telah menyinaraikan Israel dan Amerika sebagai negara paksi pengganas. Beliau juga telah memberi kata dua kepada duta Amerika seluruh negara untuk meninggalkan Malaysia dalam tempoh 48 jam. Surat rasmi telah di hantar kepada Kedutaan, kata beliau ketika merasmikan Unit Tempur Tentera Islamiyah di sini pagi tadi.

Semua pintu utama negara juga di arahkan supaya tidak menerima masuk dagangan dari Amerika. Ini adalah kerana dua negara paksi pengganas ini saling tak tumpah seperti dua beradik. Pelabur di dalam Malaysia di ingatkan supaya tidak menyalurkan bantuan kepada negara pengganas Israel dan Amerika. Jika di dapati berurus niaga, semua aset dan dagangan jual beli yang berada di dalam negara Islam akan di bekukan. Syarikat juga akan di hentikan operasi.

Apabila di tanya mengenai ekonomi, beliau berkata rezeki di tangan Allah SWT. Kita akan meningkatkan kerjasama dengan negara Islam bagi membangun ekonomi Islam sendiri. Kepada pelabur yang ingin melabur, semua di kehendaki mengikut undang-undang Islam yang telah di peruntukkan untuk menjalankan perniagaan di dalam negara.

Ketika di tanya mengenai tindakan ketenteraan ke atas Israel kerana menceroboh Palestin, Malaysia telah pun membuat persiapan lebih awal. Bagaimanapun bila serangan bermula belum di putuskan. Negara Islam adalah negara saudara dan sesiapa yang menceroboh negara Islam akan berdepan dengan perang Jihad. Itulah yang akan berlaku ke atas Israel dalam masa terdekat.

Percerobohan Palestin harus di hentikan serta merta dan tempoh 48 jam di berikan untuk keluar dari bumi Palestin dan 60 hari bagi perpindahan rakyat Yahudi untuk keluar sepenuhnya dari bumi Palestin.

Malaysia juga telah mengerakkan 170 buah Kapal Laut Perang, 48 buah Tempur Laut (submarine) kepunyaan Tentera Laut. 5800 jet pejuang milik Tentera Udara termasuk jet paling canggih yang di bina oleh sebuah syarikat milik Malaysia iaitu Helang yang mampu membawa peledak dan mempunyai senjata pemusnah bom berangkai.
Di anggarkan 370,000 anggota Tentera Darat dari perbagai unit dan termasuklah dari Unit Tempur Tentera dan Unit Sembunyi Tentera.
Buat masa sekarang, 5 buah negara telah bersetuju menghantar tentera masing-masing ke Palestin dan di anggarkan kira-kira 6 juta anggota separa tentera dan penuh tentera.

Dengan senyuman, Perdana Menteri berkata Malaysia dan negara Islam yang lain akan memastikan Israel lenyap dari peta dunia jika engkar akan arahan untuk berundur sepenuhnya dari Palestin.

Malaysia juga mempertimbangkan samada membuka permintaan dari rakyat untuk berjihad memandangkan bilangan dan sokongan ketenteraan dari negara Islam sudah memadai.

Semua ini akan di ketahui dalam masa terdekat.

AMACAM !!! RASA-RASANYA BERANI KER MALAYSIA BUAT MACAM NI !!! DAN BERANI KER ISTIHAR JIHAD KE ATAS ISRAEL !!!

0 comments:

 
© Copyright by Dunia Menuju Daulah Khilafah  |  Template by Blogspot tutorial