SEMINAR JELAJAH MALAYSIA 2010

KHILAFAH ATAS MANHAJ KENABIAN – JANJI ALLAH DAN RASULNYA

"Di tengah-tengah kalian terdapat zaman kenabian, atas izin Allah ia tetap ada. Lalu Dia akan mengangkatnya jika Dia berkehendak mengangkatnya. Kemudian akan ada Khilafah yang mengikuti manhaj kenabian. Ia ada dan atas izin Allah ia akan tetap ada. Lalu Dia akan mengangkatnya jika Dia berkehendak mengangkatnya. Kemudian akan ada kekuasaan (kerajaan) yang zalim; ia juga ada dan atas izin Allah ia akan tetap ada. Lalu Dia akan mengangkatnya jika Dia berkehendak mengangkatnya. Kemudian akan ada kekuasaan (kerajaan) diktator yang menyengsarakan; ia juga ada dan atas izin Alah akan tetap ada. Selanjutnya akan ada kembali Khilafah yang mengikuti manhaj kenabian." Beliau kemudiannya diam. [HR Ahmad dan al-Bazar]

SIAPA JEBBAT

My photo
Siapa ana??? Ana bukanlah hero filem cinta, bukan juga hero filem hollywood mahupun bollywood. Ana hanyalah seorang hamba Allah... Ana adalah umat Muhammad S.A.W... Bagaimana pula dengan anta...??? Masih kabur??? Mari bersama-sama dengan ana menuju ke sebuah negara yang bergelar Daulah Khilafah. InsyaAllah... Pandangan/kritikan/nasihat dialukan. Pastikan subject email anta mengikut tajuk yang hendak di kemukakan dan Email ke : jebbat@gmail.com

PENYERAHAN MEMO KEPADA KEMENTERIAN PERTAHANAN

“Aina jundul Muslimin! Li Tahriri Falastin” (Di mana tentera Muslimin! Untuk membebaskan Palestin) “Khaibar Khaibar Ya Yahud! Jaisyu Muhammad Saufa Ya’ud” (Khaibar Khaibar Wahai Yahudi! Tentera Muhammad Akan Datang). Slogan lain yang menaikkan semangat umat Islam berserta kalimah tauhid dan takbir turut dikumandangkan hinggalah tiba ke pintu pagar utama Kementerian Pertahanan Malaysia (Kementah).

Kejutan dan pertama kali dalam SEJARAH MALAYSIA apabila Hizbut Tahrir Malaysia telah mengadakan demontrasi aman bagi menyerahkan Memorendum kepada Panglima Angkatan Tentera Malaysia bagi menyeru Jihad di lancarkan. Ianya adalah satu-satunya jalan untuk menghentikan kekejaman rejim Yahudi Latnatullah.

Bergema laungan sesudah selesai sembahyang Jumaat di Masjid Khalid Ibnu Al-Walid di Jalan Padang Tembak.

Dengan laungan menyeru sepaya tentera-tentera Islam berjuang kerana Allah.



Kementerian Pertahanan juga mengwar-warkan pembelian dan kecanggihan peralatan ketenteraan Malaysia. Di manakah perginya semua itu, di mana di simpan semua itu. Adakah kelengkapan ketenteraan Malaysia yang di letakkan di dalam surat khabar, media masa ataupun hanya di Muzium Negara.

“Wahai Tentera Kaum Muslimin, untuk apakah senjata-senjata yang kalian miliki? Kalau bukan untuk membela saudara seakidahmu? Jika kalian tidak mahu dan bacul, maka berikanlah kepada kami, biarkan kami berjuang di jalan Allah, sama ada menang atau mati syahid”. Allahu Akbar!

Kata yang menaikkan lagi semangat untuk HTM. Perjalanan di teruskan untuk pernyerahan memorendum kepada Kementerian Pertahanan.



Penyerahan di lakukan oleh Ustaz Abdul Hakim Othman, Presiden Hizbut Tahrir Malaysia telah mengetuai delegasi umat untuk menyampaikan memorandum kepada Panglima Angkatan Tentera Malaysia. Beliau turut diiringi oleh Ustaz Umar Hussien, Sdr Tarmizi Salleh dan Sdr Norazaman Mustafar yang merupakan AJK Pusat HTM.

“Perangilah mereka dan Allah akan mengazab mereka dengan tangan-tangan kalian dan menghinakan mereka serta membantu kalian mengalahkan mereka dan Allah akan melegakan hati-hati kaum Mukminin” [TMQ at-Taubah (9):14].

Apabila seseorang memukul muka anda, mampukan anda bersabar???
Untuk kali yang pertama mungkin anda mampu bersabar, tetapi adakah mampu anda bersabar jika di lakukan beratus kali. Adakah anda masih lagi memanggil semua Menteri untuk duduk dan berbincang sedangkan dalam masa yang sama telah berkelimpangan mayat anak-anak kecil, ibu-ibu, bapa-bapa.
Berbincang cara bagaimana hendak mengambil hati Yahudi Latnatullah.

Satu-satunya jalan penyelesaian adalah "JIHAD FI SABILLAH"

" WAHAI PANGLIMA TENTERA ISLAM, TUNGGU APA LAGI!!!"
" BERJIHADLAH KALIAN SEMUA KE JALAN ALLAH!!!"
" SYURGA SEDANG MENANTIMU DI GAZA!!!"
" BERJIHADLAH UNTUK MELINDUNGI ALLAH DAN RASULNYA!!!"

"INGAT, KITA AKAN DI TANYA DI AKHIRAT KELAK DENGAN SETIAP APA YANG KITA LAKUKAN!!!"

0 comments:

 
© Copyright by Dunia Menuju Daulah Khilafah  |  Template by Blogspot tutorial