SEMINAR JELAJAH MALAYSIA 2010

KHILAFAH ATAS MANHAJ KENABIAN – JANJI ALLAH DAN RASULNYA

"Di tengah-tengah kalian terdapat zaman kenabian, atas izin Allah ia tetap ada. Lalu Dia akan mengangkatnya jika Dia berkehendak mengangkatnya. Kemudian akan ada Khilafah yang mengikuti manhaj kenabian. Ia ada dan atas izin Allah ia akan tetap ada. Lalu Dia akan mengangkatnya jika Dia berkehendak mengangkatnya. Kemudian akan ada kekuasaan (kerajaan) yang zalim; ia juga ada dan atas izin Allah ia akan tetap ada. Lalu Dia akan mengangkatnya jika Dia berkehendak mengangkatnya. Kemudian akan ada kekuasaan (kerajaan) diktator yang menyengsarakan; ia juga ada dan atas izin Alah akan tetap ada. Selanjutnya akan ada kembali Khilafah yang mengikuti manhaj kenabian." Beliau kemudiannya diam. [HR Ahmad dan al-Bazar]

SIAPA JEBBAT

My photo
Siapa ana??? Ana bukanlah hero filem cinta, bukan juga hero filem hollywood mahupun bollywood. Ana hanyalah seorang hamba Allah... Ana adalah umat Muhammad S.A.W... Bagaimana pula dengan anta...??? Masih kabur??? Mari bersama-sama dengan ana menuju ke sebuah negara yang bergelar Daulah Khilafah. InsyaAllah... Pandangan/kritikan/nasihat dialukan. Pastikan subject email anta mengikut tajuk yang hendak di kemukakan dan Email ke : jebbat@gmail.com

LAGI MENGHINA ISLAM !!!!!!!!



Bukan niat untuk mempromosi penghinaan tetapi sekadar fakta sebenar.
Video diatas telah menunjukkan betapa ummat Islam kini sewenang-wenangnya dihina. Tiada satupun tindakan diambil. Malah mereka kini bebas dan akan bebas melakukannya lagi. Ini adalah kerana sifat kaum muslimin yang masih setengah-setengah kepada Islam. Hukum Allah diperlekehkan dan dipermainkan. Ketakutan kepada Islam tidak lagi wujud.
Tidak seperti pemerintahan Khalifah Rasyidin, Abbasiyah dan sebagainya. Islam adalah satu empayar terunggul yang dibina oleh junjungan kita Rasulullah SAW sehinggalah jatuhnya pada 3 Mac 1924. Setelah jatuhnya Empayar Islam terakhir di Turki, ummat Islam di jadikan sasaran menembak, tanah kaum muslimin dijajah dan dijadikan lapang sasar. Muslimah di mandikan seperti anjing dan dijadikan hamba seks kepada tentera kufur dan kemudian dibunuh. Anak-anak disembelih. Penghinaan ke atas Rasulullah SAW oleh kaum kufur. Latnatullah Mustapa Kamal adalah salah seorang pengkhianat ummat Islam.
Wahai kaum Muslimin.
Sedarlah, Al-Quran diturunkan kepada kita sebagai rujukan bagi perjuangan dan cara hidup kita. Bukan sahaja untuk dihafal dan disimpan didalam almari baju atau meja belajar. Islam adalah cara hidup yang telah ditunjukkan dan ia adalah amanah dari Rasulullah SAW kepada ummatNya sebagai penyambung pejuangannya.
Dengan nama Allah dan demi Allah, wahai kaum Muslimin.
Semua ini tidak akan terjadi jika adalah seorang Khalifah yang benar-benar mengikut manhaj kenabian. Khalifah yang tegas dalam hukum Allah. Khalifah yang mewarisi peninggalan nabi.
Wahai para Ulama pewaris nabi.
Dimana kekuatan kalian yang dikatakan pewaris perjuangan Rasulullah. Warisan manakah yang kalian ikuti. Siapakah yang kalian warisi. Ketahuilah wahai para ulamak dan kaum muslimin, setelah turunnya wahyu kepada Rasulullah, baginda telah berjuang menegakkan Daulah Islamiyah dan menerapkan hukum Allah secara kaffah.
Dimanakah hukum Allah ketika ini???
Dimanakah para ulamak yang mengaku pewaris nabi ketika ini???
Adakah hukum Allah perlukan persetujuan dari parlimen untuk diterapkan. Siapakah kita dan mereka yang berani mengundi hukum Allah. Hukum Allah adalah untuk diterapkan dan bukan untuk di ambil persetujuan. Hukum Allah juga terkena kepada seluruh manusia.
Kepada siapakah hukum jihad terkena???
Kepada siapakah bayaran jaziah dikenakan???
Jika hukum Allah tidak terkena kepada bukan Islam maka apakah hujah kalian didepan Allah kelak. Inikah pewaris nabi yang dimaksudkan oleh kalian???
Wahai kaum Muslimin.
Sedarlah, bahawa Islam kini ditahap paling hina. Islam kina boleh disepak terajang. Islam kini boleh dijadikan jenaka. Sedarlah wahai saudaraku, sesungguhnya menegakkah Daulah Islamiyah dengan mengikuti suri terbaik (Rasulullah SAW) adalah wajib.
Berdirinya Khilafah maka segala penghinaan ini akan terhenti. Kerana musuh Islam mengetahui kekuatan Islam. Kerana musuh Islam tahu akan keIstimewaan Islam.
Wahai kaum muslimin.
Tidakkah kalian sedar kenapa para sahabat menangguhkah pengkebumian baginda Rasulullah SAW selama 3 hari 2 malam???
Para sabahat mendahulukan pelantikan Khalifah bagi menggantikan Rasulullah SAW bagi memimpin ummat Islam. Jika status mengangkat Khalifah tidak wajib, kenapakah para sahabat melakukannya.
Masihkah kalian di lena mimpi indah??????

0 comments:

 
© Copyright by Dunia Menuju Daulah Khilafah  |  Template by Blogspot tutorial